Помер Феррет Бодуан, головний дизайнер Fallout 76, Starfield та ігор серії Dragon Age
15 жовтня (хоча відомо про це стало пізніше) пішов з життя дизайнер та сценарист відеоігор Феррет Бодуан. Хоча останні десять років праця Бодуана була нерозривно пов’язана з Bethesda Softworks, в цілому кар’єра дизайнера та сценариста — це більш ніж 25 років розробки без перебільшення легендарних ігор. Бодуан дійсно любив ігри і міг годинами сидіти за RPG просто отримуючи задоволення, тож не так і дивно що ця посидючість вперше привела його у ігрову індустрію в якості тестера на таких іграх як Dark Reign: The Future of War та Comanche 3 у 1997 році. Вже через кілька років Бодуан став лідом щодо контролю якості на таких іграх як Battlezone II: Combat Commander та X-Men: Mutant Academy, а у 2001 році дебютував у якості дизайнера рівнів для розширення MechWarrior 4 під назвою Black Knight. У 2003 році Бодуан працював на Black Isle Studios, взявши участь у розробці двох ігор які так і не побачили реліз — оригінальних варіантів Baldur’s Gate 3 та Fallout 3. Він також був дизайнерів рівнів відомої гри з всесвіту “Зоряних війн” Knights of the Old Republic II: The Sith Lords, а в 2006 році був вже одним з головних дизайнерів на Neverwinter Nights 2.
У другій половині 2000-х Бодуан перейшов у BioWare, де його ім’я було нерозривно пов’язано з серією Dragon Age. Починаючи з Dragon Age: Origins, де Бодуан також дебютував у якості сценариста, він був одним з головних дизайнерів та сценаристів всієї франшизи, суттєво доклавшись до Dragon Age II, Dragon Age: Inquisition та численних DLC.
У 2012 році Бодуан перейшов у Bethesda Softworks, де його напрацювання з першого варіанту Fallout 3 стали в нагоді уже в створенні Fallout 4 (наш огляд), де він був сценаристом та дизайнером місій. Після катастрофічного релізу Fallout 76 (наш огляд) Бодуана було призначено одним з головних дизайнерів цієї гри, де йому довелося згадувати у тому числі досвід тестера, адже гра була переповнена баґами. Останньою грою Бодуана стане довгоочікуваний Starfield, на який він працював одним з головних дизайнерів.
Всі хто знав Феррета (ім’я яке Бодуан обрав собі сам замість більш звичайного Ерік) стверджують що це була максимально приємна людина, яка при цьому чесно любила свою роботу. Бодуан також залюбки спілкувався з прихильниками на Reddit та охоче з’являвся в тематичних подкастах.
У некролозі в своєму Твіттері колишній голова розробки Fallout 76 та близький друг Бодуана, Джефф Ґардінер згадує його як неймовірного оптиміста та справжнього ентузіаста жанру RPG, який пройшов нещодавню Pathfinder: Wrath of the Righteous чотири рази.
Прихильники франшизи Fallout вже встигли вшанувати пам’ять розробника у Fallout 76.
Наостанок слід сказати що безліч некрологів у тематичній пресі чомусь переплутали фотографії і проілюстрували статті про смерть Бодуана (причина якої не поточнюється, як і вік розробника) фотографіями Джеффа Ґардінера, які попадаються в Google Images якщо шукати це ім’я через спільний AMA на Reddit. Цієї помилки припустились Tech ARP, MultiPlayer.it, Games.cz та інші.
Якщо що, Бодуан насправді виглядав отак:
Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA
На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!